9 Ocak 2013 Çarşamba

Uzun bir aradan sonra...

 Uzun bir zamandan sonra tekrar yazmaya karar verdim. Öncelikle bu kararımda sevgili eşim Tali'nin katkısı çok. Keyifle okuduğu bloğumu devam ettirmem konusunda beni neredeyse her hafta cesaretlendiriyor. Ben de tamam yazacağım diyorum ama acaba ne yazacağım.... 

Öncelike şurdan başlayalım,  evliliğimin ilk zamanlarında biraz kilo aldım... Evet her evlenen gibi mutfağa girme, akşam güzel sofra kurma çabaları, tatlı denemeleri misafirler derken kontrol gitti elden. 1 sene bittikten birkaç ay sonra zayıflama kararı aldım.  Aldım dediysem inanmayın. Ablam Meyzi, babam ve annem hadi diye diye zorla başladım. Doktora gittim (Erden Onaran); çıkışında ilk işim Tali'yi aramak oldu. Telefon konuşmamız şöyle geçti:

  • Ben: Tatlım biliyor musun şimdi doktordan çıktım, kilo vermeye karar verdim.
  • Tali: Ne yani artık yemek yiyemeyeceğiz mi? Karşılıklı rakı-balık yapmayacağız mı?
  • Ben: Evet, kesin kararlıyım. :o
Bu telefon konuşmasından sonra dedim ki Tali ile bu diyet nasıl olacak, bol yemek yapmalıyım ki diyette olduğum onu rahatsız etmesin, farkına varmasın... O telefon konuşmasının aksine Tali bana inanılmaz destek oldu. Hatta ben kahve sevmem; gittiğimiz bir cafede benim için kavga edip çay içmemi bile sağladı. Toplamda 16 kiloya yakın verdim ve bunda onun desteği çok büyük.  Teşekkürler tatlım:o)


Şimdi gelelim ne yazacağıma, bu süreçte hem ağız tadımıza ve hem de diyete uygun birçok yemek yaptım. Bunları yazmak özellikle de yeni evlenecekler için güzel bir kaynak oluşturmak istiyorum. Çevremdeki bir çok kişi benden yemek tarifleri alıyor, burada resimlerle daha güzel olacaktır. 

Lezzetli okumalar,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder