8 Ekim 2011 Cumartesi

Düğün Dansımız:)

Biz Tali ile çok fazla yavaş şarkılarda dans etmedik. Ben de sürekli düşünüyordum düğün dansımız nasıl olacak? Dans etmeyi ikimiz de çok sevmiyoruz, ne yapsak acaba. 1-2 araştırma sonucunda ben bir fikir buldum. Ama bunun için şarkı listesi oluşturmak; hareketleri bulmak ve de çalışmak lazım. Neyse ki hepsini planlı bir şekilde yaptık. Şarkı listeleri çıktı, hangi şarkının hangi kısımlarını istediğimizi bulduk ve DJ Murat'a gittik:) Ona derdimizi anlattık ve isteklerimizi söyledik, sağ olsun müthiş bir şekilde şarkıları bir araya getirdi:) Şarkı elimize geçince vakit buldukça çalıştık.... Sondan bir önceki hafta bile "şurası olmadı burası olmadı" dedik... Erkeğe hareket bulmak kolay her hareketi yapar. Peki ya gelin? Gelinlikle ayaklar görünmüyor, nasıl yürüyebileceğimi bile tahmin edemiyorum. Sadece ellere odaklandık.:)
Gün geldi çattı her şey hazır insanlar aşağı inmemizi bekliyor. Benim kalbim küt küt atıyor, ya unutursam... Tali unutursan bir şey olmaz hadi dans edelim dedi ve indik aşağı. Sonrası mı? İşte videoda:)
Linke tıklayabilirsiniz: http://www.youtube.com/watch?v=sYowj1kkyaQ&feature=share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder