5 Ekim 2011 Çarşamba

Turşusunu kurmak:o)

3 aydır yaşam başladı. Kullanmaya başlamadığım eşyalarım var. Kendi kendime sürekli boşuna mı aldım acaba diyorum. Sonra düşünüyorum daha 3 ay oldu evleneli elbet kullanırım. Sonra düşünüyorum o aleti kullanmak için ne yapmam lazım; buluyorum yapıyorum. Mesela geçen gün elimde bir sürü limon. Limon sıkacağı ile saatler sürer hadi bakalım narenciye sıkacağını çıkartalım. Ohh rahatladım bir küçük ev aleti daha kullanıldı. Mazal Tov! :)

Ev aletlerini kullanmak istiyorum da nevresim ve masa örtülerinde cimriyim galiba. Yok olmuyor kullanmaya kıyamıyorum. Acaba turşusunu mu kuracağım diye anneler soruyor. Kullan yoksa sararır hiç kullanamazsın diyorlar.Yok yok kullanmak lazım, haklılar. İnşallah şimdikileri değiştirdiğimde yenileri koyarım. :)

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; çok sevdiğim anneannem böyle:) Kime çektiğim belli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder