5 Ekim 2011 Çarşamba

Evlilik nasıl gidiyor?

Evlilikte ilk haftamı yazdım sonra uzun süre yazmadım... Sebebi yok ama yoğun istek üzerine devam ediyorum. :)

Evlendiğimden bu yana sokakta gördüğün herkes "evlilik nasıl gidiyor" diye soruyor. Ne cevap vermem gerekiyor bazen anlamıyorum. İyi dersem "aman nazar değer, söyleme" derler. Kötü dersem, "ay yazık, ama yeni evlendiniz" derler. Ev ilşeri falan dersem, "kadın yok mu" "Tali yardım etmiyor mu?" diye sorarlar. Acaba insanlar ne bekliyor bu soruyu sorarken? En ince detaya kadar anlatmamı mı? İyi- kötü- yoğun- güzel her şeyi mi?

Bu soruyu merak edenler için şöyle açıklayayım:

Evlendiğimden beri hayatımda tabii ki değişiklikler oldu.

  • Eskiden yemek direk önüne konulurken şimdi ne pişirsem, acaba yarın canım ne çeker, ne alış-veriş yapsam diye düşünüyorsun. 
  • Temziliği düşünüyorsun. Bulaşık  ve çamaşır makinelerini kurmak; çamaşır asmak, bulaşık yerleştirmek... Rutin işlerden bazıları. 
  • Temizlik malzemeleri, diş macunu, şampuan, sabun gibi ürünlerin takibi artar oldu. 
  • Her akşam bir sonraki gün işe giyinmek için kıyafetleri hazırlamak, gerekirse ütü yapmayı planlıyorsun. 
Bunlar hayatımda ister-istemez olan farklılıklar. Ama başka şeyler de var. Örneğin; balkonumdaki çiçekleri ben ve Tali çok seviyoruz; isteyerek aldık ve yetiştiriyoruz. Her akşam onları sular, gerektiğinde ilaçlar ve onlarla konuşuruz. Bu süper bir değişiklik. (Annemlerin evinde de çiçek vardı ama sahiplenmiyordum). Misafir çağırmak hoşuma gidiyor bu sebeple de normalden daha fazla tatlı yapıyorum. :) Yavaş yavaş, müsait oldukça çağırıyorum:) Sıra size de gelebilir:o)  Her akşam kocamla birlikteyim, onu görmek için dışarıya kahve içmeye ihtiyacım yok.:o)

Anlayacağınız evlilik bence güzel bir şey. Sorunuzun cevabını alabildiniz mi:o)?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder