23 Ağustos 2017 Çarşamba

Kavunlu Buz Dondurma


Yine uzun bir zaman sonra tekrar karşınızdayım. Nerdeyse her hafta keşke bloguma geri dönebilsem diye hayıflanıyorum. Her seferinde tamam bu yemeğin resmini çekiyim desem de bahaneler bol... Ama bu sefer oldu galiba.. belki profesyonel bir resim değil ama yazı yazmam için yeterli. Ve tabii ki resimdeki fistığın mutluluğu en değerlisi :)
Evet bu dondurmanın hikayesi şöyle başladı. Alışveriş sırasında kavun aldık. Tabii ki çoğumuzun yaptığı gibi poposundan kokladık super kokuyor dedik ve seçtik. Ama eve geldiğimizde kavun güzel çıkmadı. Bir yandan da Liora dondurma istiyor. Gerçi bu isteği hergün var. Ben ona vaktim oldukça yoğurttan meyve ile yapıyorum ve buzlukta bulundurmaya çalışıyorum. Ama bu sefer buzlukta da yok ve elimizde de kötü bir kavun var. Hadi o zaman dondurma yapalım dedik. Elimizdeki diğer malzemeleri de değerlendirdik ve sonuç ortada... işte tarif
Malzemeler:
• 1 kavun
• 2 şeftali
• 2 tatlı kaşığı bal
• 1/2 lime suyu
• 1/2 limon suyu
• 1/2 bardak su
Yapılışı:
Tüm malzemeleri mixerde karıştırıp dondurma kalıplarına dokun ve donması için 2-3 saat bekleyin.
Keyifli ve afiyetli sofralarınız olsun:)


2 yorum: