25 Haziran 2016 Cumartesi

Ton Balıklı Fasulye Salatasi



Okullar kapandı tatil sezonu açıldı. Sevgili yeğenim Melin de bizle birlikte annemlerde kalıyor. Havuzda eğlenmek yazın tadını çıkartmak ve bir de bunu arkadaşları ile yapmak harika. Tabii ben bebekle olduğum için öğlen yemeklerini sağlıklı ve pratik hale getirmem gerekiyor. Havuz başında en kolay yemek sağlıklı bir sandwich olsa gerek. Ben de onun için ton balık karışımı hazırlamıştım ama ablam da sandwich yapmış. Haliyle ton balığı katışımı kaldı. Ben de malzemeyi elimde olan haşlanmış ayşe fasulyesi ile salata olarak değerlendirdim. Ortaya da lezzetli bir yemek çıktı.

Malzemeler
250gr haşlanmış ya da buharda pişmiş fasulye
1 kutu ton balığı
1 çorba kaşığı mısır
4adet salatalık turşusu
1 çay kaşığı mayonez
1/2adet limon

Yapılışı
Turşular kesilir ve tüm malzemeler karıştırılır.

Keyifli ve afiyetli sofralarınız olsun. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder