31 Ocak 2014 Cuma

Narlı Ispanak Salatası

Ispanakla denemelerime davam ediyorum ve salatasını denemeye karar verdim. Daha önceden baby ıspanak salatalarını tatmıştım ama ben normal ıspanak kullandım, farkları da yok bence.

Tali bu salatayı yerken bu gerçekten de ıspanak mı diye sordu bu sebeple #direnispanak #ispanaksevilmezmi gibi hashtag'lerime bir yenisi daha katıldı #ispanakkazandi!...

Malzemeler:
İstenilen kadar ıspanak (10-15 yaprak)
1 tatlı kaşığı zeytinyağ
1 limonun suyu
1 tutam tuz
1 tutam karabiber
3 çorba kaşığı nar
1/4 turp
1/4 siyah turp
1/4 karpuz turp
2-3 kiraz domates

Yapılışı:
Öncelikle yağ, limon, tuz ve karabiber sos için hazırlanır ve temizlenmiş ıspanak ile karıştırılarak ıspanak 30-40 dakika marine edilir, böylece ıspanak yumuşar. Ardından tüm malzemeler ve ıspanak karıştırılır.

Keyifli ve afiyetli sofralarınız olsun.:o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder