3 Mayıs 2013 Cuma

Rezene ve Kereviz Sapı Salatası

Rezene ismini bilmekle beraber birkaç aya kadar nasıl bir bitki olduğunu bilmiyordum. Geçtiğimiz günlerde Jamile Oliver'ın programında rezene ile yaptığı bir salata tarifini çok beğendim. Ben de tüm malzemeleri aldım ve denedim. Salatanın tadı kreviz tadından dolayı çok keskindi bu sebeple benim ağız tadıma tam uymadı; ama keskin tatları ve kereviz sapı sevenler için güzel bir salata alternatifi olabilir.
Yaz sebzesi olan rezeneyi ileriki zamanlarda farklı şekillerde deneyeceğim ve burda da yazacağım.

Malzemeler:
1 rezene
1 kereviz sapı
1/2 demet nane
1 limon
1 çorba kaşığı şarap sirkesi
süslemek için 1 kiraz domates

Yapılışı:
Rezene yeşil saplarından ayrılır ve ince kesilir. Kereviz sapı da ince dilimlenir. İnce doğranmış nane, limon ve sirke ile karıştırılır.

Keyifli ve afiyetli sofralarınız olsun. :o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder