15 Mart 2013 Cuma

Selin & Meyir


Aslında başlıktan da beni tanıyanların anlayacağı gibi Meyir (sevgili ikizim) ve Selin (yeni gelinimiz :) ) 2 hafta önce sözlendiler ve şimdi de bize iade-i ziyarete geliyorlar. Tabii annemin heyecanını anlatmam mümkün değil. 2 kız evlendirdiğine bakmayın şimdi bir de oğluşunu evlendiriyor; bir panik bir panik. :o) Günler öncesinden program yapmaya, yemek listesini oluşturmaya başladı. Ben de boş oturacak değilim ya dedim ki tatlı sofrası benden… 1 haftadır bloguma yazı yazamamamın sebebi de budur. :o) 


Öncelikle böyle durumlarda olmazsa olmazların ilki çikolatadır. Dışarıdan almaktansa ben yapmayı tercih ettim. Kuvertür çikolatalar ve çeşitli malzemeleri  önceden aldım ve bu hafta başladım hazırlıklara. Bailey’s truffle benim favorim. :o) İçi vişneli çikolatalar ise Tali’nin favorisi :o) Frambuazlılar ise  pembe görüntüsü ile günün anlam ve önemine uygunlar. Bakalım gelin ve damat en çok hangilerini beğenecekler.
Vişneli Çikolatalar
Bailey's Truffle




Çikolatalarım resimlerden de anlaşıldığı gibi hazır sayılırlar. Bunlar dışında böğürtlenli cheesecake, cakepop ve pastalarını da yapacağım. Tabi bunlar çikolata gibi 2-3 gün önceden yapılsa tazeliğini korumazlar bu sebeple son gün yapacağım resimlerini de yaptıktan sonra eklerim.

Selin & Meyir çok mutlu olun, hep güzel günleriniz için hazırlananlım. :)

1 yorum:

  1. cake pop'lari heyecanla bekliyoruuuum :)- Rozi :)

    YanıtlaSil