5 Ocak 2015 Pazartesi

Elma Kuleleri

Salata salata her akşam salata:) Bazen süslerim bazen de tüm malzemeleri karıştırır sofraya koyarım, moduma göre değişir. Bu sefer Pinterest'te gezinirken armut dilimleri arasında bir salata gördüm. Benim de armutla aram iyi olmadığı için bunu elmaya çevirdim.:) Görüntüsü çok güzel olmakla birlikte yemesi biraz zor oldu. Ama sonunda kolay yemenin yolunu bulduk ve her dilimi pizza gibi yedik.  Ben bu salatayı yeşillikle yaptım ama arasına başka salatalar da olabilir; en yakın zamanda deneyeceğim.:)

Malzemeler:
2 elma
1/4 göbek salata
1 kaşık mısır
1 kiraz domates
1 limon
1 tutam tuz
2 çöp şiş

Yapılışı:
Elmalar resimdeki gibi dilimlenir. Beyaz kısımlarına biraz limon sürülür ki kararmasın. Bir kasede yeşillik, mısır, tuz limon karıştırılır ve elma dilimlerinin arasına konulur. en sonunda elma şiş ile sabit hale getirilir ve yarım kiraz domates ile süslenir.

Not: Ben elmaların önce iç kısmını çıkarttım ve sonra kestim ki yerken çekirdekleri gelmesin :)
Keyifli ve afiyetli sofrlarınız olsun.:o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder