7 Nisan 2014 Pazartesi

Yeşil Krep


Tuzlu mu tatlı mı istersiniz? Krep yaparken biraz tuz eklersek tuzlu, şekeri daha çok tutarsak da tatlı olabiliyor. Bazen de hem tuz hem şeker oranını aynı tutarak pişirdikten sonra içini herkesin istediği gibi doldurabilir.
Ben bu sefer sade kreplerden farklı bir şey yapmak istedim. Elimde biraz pazı vardı ve canım dürüm çekiyordu. Ben de ıspanakla bildiğim krep tarifini pazılıya çevirdim ve içine istediğim malzemeleri sardım.  Böylece yeşil bir krep elde ettim ve hem sağlıklı hem de lezzetli oldu.

Malzemeler:
1 yumurta
1 nescafe bardağı süt
1 nescafe bardağı un
1 tutam tuz
4-5 yaprak pazı

Yapılışı:
Tüm malzemeler karıştırılır ve blenderdan geçirilir. Krep tavasında krepler hazırlanır. Ardından istenilen malzemeler içine eklenir:)

Keyifli ve afiyetli sofralarınız olsun.:o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder