25 Haziran 2013 Salı

Renkli Biber ve Girit Kabağı Dolması

Hepimizin bildiği basit ve lezzetli bir tarif olan dolmayı bu sefer farklı biber ve kabaklarla yaptım. Renkli ufak kabaklar kullandım. Renkleri çok güzel gözüktüğünden iştah açıyorlar ve tabii ki lezzetleri de harika. Kabaklarıma da renk ve farklı lezzet katmak için Girit kabağı ekledim. Tombik olan Girit kabakları gerçekten çok lezzetliler.

Malzemeler:
4 adet renkli biber(dolmalık kullanmadım, minik renkli biberler)
1 adet kabak
4 adet Girit Kabağı
4 adet domates
400 gr kıyma
1 tutam karabiber
1 tutam tuz

Yapılışı:
Kabakların içi oyulur ve 3'e bölünür. Girit kabaklarının, domateslerin ve renkli biberlerin tepesi kesilir ve içleri oyulur. Bir kasede kıyma, tuz ve karabiber karıştırılır. Sebzelerin içlerine konulur. tüm sebzeler bir tencereye yerleştirilir. Ben kabakların ve domateslerin içlerini de tencereye koyarım. Kalan kıyma ile de ufak köftecikler yapılır. 2 - 3 bardak su konulur ve biraz tuz serpildikten sonra pişirilir.
Keyifli ve afiyetli sofralarınız olsun. :o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder