23 Şubat 2011 Çarşamba

Nikah Çiçeği ve Saçı

Nikah kıyafeti kadar çiçeği de çok zamanımı(nı) aldı. Kimin mi? Annemin tabii ki.
nikah kıyafeti aldığım yerde çok güzel bir çiçek beğendim, hiç bir şekilde satmadılar. Ben de anneme gittim bana aynısını yapmasını istedim. Önce benzer malzemeyi buldu. Sonra başladı denemelere.
"Anne daha büyük bir çiçek olsun".
Sürekli aynı şeyi tekrarladım. Sonunda istediğim boyutu ve şekli elde ettikten sonra saç tokası haline sokmak için terziye götürdüm. Tam istediğim gibi:)

Çiçek hazır olunca kuaföre deneme saçına gidilecek. Aradaki zamanda internetten beğendiğim tarzları dosyaladım.  Yanda topuz ilk tercihim olsa da arkada bir saç beğendim, at dosyaya. 

Kuaföre gittim başladık denemeye. Hep yandan deniyoruz, beğendim bir tane ama aklımda arkadan topuz kaldı. Arkadan olan saçı denedim ve işte budur. 9 topuz denemesinden sonra karar verildi. :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder