16 Ocak 2011 Pazar

Ölçü Almak

Yeni yıla gireli 16 gün oldu. Biz bu 16 günü birazcık benim deyişimle "patata" olarak geçirdik. Yani baya uyuşuk; bir şey yapmadan. Sadece bu hafta sonu biraz  ev için perde ve stor baktık. Aslında hemen bakmaya başlamadık; işe ölçü almakla başladık.
Ölçü alma işlemini ev için hazırlıklara başladığımızdan beri yapıyoruz. Her seferinde farklı bir not defteri ya da kağıt, ya da bir fatura arkası....

2 hafta önce sadece bir yerden aldığımız perde için 3 kez ölçü aldık. Önce aldığım notlarla dükkana gittim. Ama baktım ki 4 tane ölçü olması gerekirken 5 tane var. Mağazadaki kişiye dedim ki ben sizi arayacağım. Babamı yolladım eve öçlü alsın diye. Aldı, not ettim. Aradım dükkanı hay allah bu sefer de öçlülerde bir yanlışlık var. Dükkandaki kişiye neyse acelesi yok ben kesin bilgi için sonra ararım dedim. Arada 2-3 gün geçti eve gittim tekrar aldım ölçüleri. Tamam bu sefer oldu...

Bu kadar ölçü aldık hiç birini doğru dürüst not etmedik. Bu hafta başka odaların perdesi-rayı-storu için yine ölçü lazımdı.. Bu sefer tam detayları ile yazdık...Ohh sonunda olacak. Umarım kaybetmeyiz karar verinceye kadar:o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder