30 Aralık 2010 Perşembe

Nikah Kıyafeti

Gelinlikten daha zormuş.... Neden mi?
Gelinlikte renk belli, elbise olduğu belli, sadece model karar veriyorsun.
Nikah kıyafetinde ise ne renk istediğin, ne model istediğin, elbise-ceket mi?, etek-ceket mi?, kısa elbise mi gibi sorularla karşı karşıya kalıyorsun.... Peki kış ayında bir nikah yapıyorsan ve diktirmek istemiyorsan beyaz ve renkleri bulmak kolay mı?
Önce Halamla Osmanbey Nişantaşı'na gittim. kendisi oralarda çalıştığı için dükkanları biliyor ve kendinden emin bir şekilde beni her yere götürüyor. Ama nerdeee renk yok. Beyaz veya açık renkte elbise bir de bedenleri olan elbise bulmak imkanlı değil. Yeni sezon şubattan sonra gelir diyorlar... Ama bana şubat için lazım ve şimdi tatilken bitmek istiyorum. Ufff...
Peki ablam diyor ki gel Paladium'a gidelim bakalım bir sürü dükkan var.... Gördün mü yok...
Annem geliyor Caddebostan'da bakalım diyor... Gördün mü yok mu acaba? Var var 1 tane elbise buldum. O da ne bedeni yok:( Ama merak etmeyin sordururuz belki stoklarda beden bulunur. Amerika'ya soracağız ve saat farkı nedeniyle 1-2 gün sonra cevap gelir.
Peki ben ne yaptım o markayı internetten araştırdım ve Maçka Caddesin'de kendi dükkanına gittim. Elbise orda, bedenler orda. Bu arada elbise İngiliz markası... Ne kadar enteresan değil mi? Neyse galiba bunu alacağım.
Annem içimizde kalamasın Kadıköy'e de gidelim dedi, baktık...
Yok yok Maçka'ya gidip o elbiseyi alacağım....

Aldım :):) Resmi nikahtan sonra...


Bu arada ben de az huysuz değilim. Spor bir şey isteyip, gelin gibi olmak nasıl bir çelişkidir ki??

1 yorum:

  1. sevgili Aylin,
    sen aslında sade ve sportif bir kızsın ama danteller, çiçekler boncular hepsi sportif kızlarda da olur neden ablan seninle dalga geçiyor ama:))))))
    feride

    YanıtlaSil