27 Aralık 2010 Pazartesi

Gelin-lik

Gelin olma fikrine alışmak biraz zaman alıyor. Ama bunu en iyi gelinlik bakmaya başladığında anlıyor insan.
Açıkçası başta çok olumsuz olduğumdan baya erken bir zamanda başladım araştırmaya. Diktirmek için sabrımın olmadığını en baştan biliyordum. Bu nedenle de almak için mağaza mağaza bakmam gerekecekti. (Hiç terziye gitmedim de değil tabii).
Herkesin bildiği Pronovias, Beyaz Butik, Vakko, Figen Bağzıbağlı gibi yerlere biraz baktım. 1-2 gelinlik denedim. Ancak o kadar kolay değil, yeniden dikim ya da yurt dışından bedenimin gelmesi lazım... Gözümde büyümedi desem yalan olur. İş yerinden Sheila'nın tavsiyesi ile bir Bağdat Caddesinde bir yere gitmeye karar verdim.
Bir perşembe akşamı, iş çıkış saatim 5 (4 Levent) ve saat 6'da  Erenköy'de olacağım. Tabii ki olabildiğinde hızlı bir şekilde 6.10'da vardım. Vardım dediysem tek başıma değil annem, ablam, yeğenim:o)
Ben olmaz dedim onlar olur dedi. Hadi deneyelim dedikten sonra gerçekten üstte farklı duruyorlar. 3 seçeneğe indirdim, biraz daha bakarım dedim...

Tüm bunların yanında gittiğim yerin sahibi Esra'nın yardımları ve ilgisi gerçekten çok güzeldi...

Ama ertesi gün dayanamadım tek başıma gittim ve kararı mı verdim. Babamı da aldım ve 3.kez gittim veeee aldım. Aslında çok basitmiş:) Aldığımda da gelin olduğumu anladım.

Haa bu arada gelinlik şuan evimde, çalışma odasında duruyor. Tali geldiğinde içi geçiyor galiba ama ne yapalım Hazirana kadar beklemeli:)

1 yorum:

  1. ABLANIN GELİNLİĞİDE AYNI B ÖYLE OLMUŞTU. ONUN GELİNLİĞİ ALMANYA'DAN KENDİSİ GÖRMEDEN ALINMIŞTI.MODADAN ANLIYAN VE BU İŞİN İÇİNDE OLAN BABA HER DERDE DEVADIR.
    FERİDE

    YanıtlaSil