10 Şubat 2016 Çarşamba

Çiğ Pancar Salatası

Bloguma geri döndüm dedim ama yine araya birkaç hafta girdi. Fark ettim ki blogumda olmayan yemekleri yapmak için pek de vakit bulamıyorum...Tabii ki demokraside çareler tükenmez. Ben de annem ve ablamın yaptığı yemeklerin fotograflarını çekip arasıra paylaşmaya karar verdim.

İşte karşınızda ablam Meyzi'nin çig pancar salatası..

Malzemeler:
2 adet pancar
1 adet ekşi (yeşil) elma
1/4 demet dereotu
1 çorba kaşığı ceviz
1 limon
1 tutam tuz

Yapılışı:
Pancar ve elmalar rendelenir. Dereotu ince doğranır. Tüm malzemeler karıştırılır.

   
NOT: Ben bu salatayı daha sonra pancar turşusu ile yaptım ve bu halini de beğendim. Ayrıca yukarıdaki tarife 1 çay kaşığı kadar elma sirkesi de yakışacaktır.

Keyifli ve afiyetli sofralarınız olsun. :o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder